3 سال پیش
365

رزرو هتل در مشهد؛ بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع)

رزرو هتل در مشهد؛ بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع)

رزرو هتل در مشهد اصلی‌ترین اقدام برای سفر به قطب گردشگری مذهبی ایران است. اما هتل‌های این شهر بر‌حسب خیابانی که در آن واقع شده‌اند گاهی در اولویت انتخاب توسط مهمانان قرار می‌گیرند.

انتخاب و رزرو هتل در مشهد مهمترین  اقدامی است که باید در سفر به این شهر انجام دهید. اگرچه تنوع و تعداد بسیار بالای هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و سایر مراکز اقامتی، فهرست متنوعی پیش روی مسافران قرار می‌دهد اما از آن طرف به‌دلیل حجم بسیار بالای سفر به این شهر، انتخاب و رزرو هتل در مشهد مهمترین، اولین و حتی ضروری‌ترین اقدامی است که باید توسط گردشگران صورت گیرد. 

تنوعِ در کیفیت خدمات و هزینه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در مشهد دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته است، بعضی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی حتی هتل یا مهمان‌سرای مخصوص به‌خود را دارند. 

از طرفی وجود خانه‌های مسافر، حسینیه‌ها و منازل شخصیِ دارای مجوز پذیرش مهمان نیز نقش موثری در فرایند اسکان مهمانانِ مشهد داشته است اما انتخاب هتل بر اساس موقعیت مکانی همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی مهمانان برای سفر به پایتخت مذهبی ایران است. در ادامه مجله سپهرسیر قصد دارد تا بهترین هتل های خیابان امام رضا (ع) را به‌شما معرفی کند. در سفر به مشهدالرضا با ما همراه شوید.


رزرو هتل در مشهد؛ بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع)

رزرو هتل در خیابان امام رضا (ع) مشهد :

خیابان امام رضا (ع) که در گذشته به «خیابان تهران» شهرت داشت یکی از مهمترین خیابان‌های مشهد هم برای شهروندان و هم برای مسافران است. سابقه ساخت هتل و پذیرایی از زائران بارگاه امام هشتم (ع) در این خیابان نسبت به‌سایر نقاط شهر مشهد و  مبادیِ ورودیِ حرم رضوی بیشتر است. اگرچه در حال حاضر به‌واسطه طرح توسعه خیابان‌ها و مبادی ورودی حرم مطهر و افزایش کیفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی، تفاوت چندانی در نوع، درجه و خدمات هتل‌ها و مراکز اقامتی در این خیابان نسبت به‌سایر خیابان‌های مشرف به حرم وجود ندارد اما جایگاه خوب  خیابان امام رضا (ع) نزد مهمانان مشهدالرضا موجب شده تا انتخاب هتل در این منطقه از شهر مشهد همیشه بیشتر از دیگر نقاط آن مورد توجه گردشگران قرار گیرد. 

از طرفی تنوع و تعدد مراکز اقامتی از هتل های 5 ستاره تاپ گرفته تا مهمان‌پذیرهای ارزان قیمت، رزرو هتل در خیابان امام رضا (ع) را مورد توجه زائران و گردشگران قرار داده است. 

جایی که آسمان به زمین وصل می‌شود

جایی که بین عالم و آدم زبانزد است

هر جا دلی شکست به اینجا بیاورید

اینجا بهشت شهر خدا شهر مشهد است


رزرو هتل در مشهد؛ بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع) 

مزایا و معایب رزرو هتل در خیابان امام رضا (ع) 

 

وجود هتل‌ها و مراکز اقامتی متعدد در این خیابان آن را به انتخاب اول مسافران مشهد تبدیل کرده است. اما اقامت در این خیابان مزیت‌ها و معایبی دارد. 

خیابان امام رضا (ع) چشم‌انداز بسیار زیبایی از حرم مطهر دارد. در واقع تنها از این خیابان می‌توانید گنبد و بارگاه نورانی امام هشتم (ع) را در میان دو گلدسته‌ی آن تماشا کنید. در حالی‌که از سایر خیابان‌های مشرف به‌حرم این چشم‌انداز معنوی را نخواهید داشت.

از طرفی دسترسی بسیار خوب و نزدیک آن به «فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژادِ مشهد» یک امتیاز ویژه برای رزرو هتل در خیابان امام رضا محسوب می‌شود. برای مسافرانی که با اتوبوس سفر می‌کنند هم این خیابان گزینه خوبی است چراکه در یک سمت آن بارگاه نورانی امام هشتم (ع) واقع شده است و در سمت دیگر پایانه مسافربری. 

دسترسی به ایستگاه قطارشهری هم امتیاز دیگری محسوب می‌شود. کافی است خود را به ایستگاه مترو واقع در «میدان بسیج» برسانید و از آنجا تمام شهر مشهد را در دسترس خود ببینید. 

این خیابان برای خرید سوغات هم یک گزینه عالی به‌شمار می‌رود.  وجود انواع فروشگاه‌های برندِ چرم، زعفران و زرشک و کارگاه‌های دوخت چادر و جانمازهای گلدوزی‌شده که از سوغاتی‌های اصیل شهر مشهد است، کار را برای شما آسان می‌سازد. 

اگر اهل موزه‌گردی هم باشید، خیابان امام رضا بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود. چراکه هم به مجموعه موزه‌های آستان قدس رضوی که در صحن کوثر واقع شده‌اند، دسترسی دارید و هم می‌توانید از موزه مردم‌شناسی مشهد در میدان بیت‌المقدس (فلکه آب) بازدید کنید.  

ای دوست زیارت رضا خوش باشد

لطفش به دل خسته‌ی ما خوش باشد

ما زائر خسته آمده از راهیم

گر یک نظری کند به ما خوش باشد

 

اما اقامت در این خیابان معایبی هم دارد. اگرچه مشهد یک مقصد توریستیِ امن است اما به‌دلیل ازدحام جمعیت گردشگران می‌تواند بهترین گزینه برای جیب‌برها و تکدی‌گرها باشد پس بهتر است از جان و مال خود مراقبت کنید.

از طرفی شلوغی جمعیت در این خیابان همیشگی است. در بعضی مواقع سال مانند ایام نوروز، مناسبت‌ها و اعیاد مذهبی و تابستان‌ها ازدحام جمعیت گردشگران و شهروندان باعث می‌شود که این خیابان در طرح ترافیک قرار بگیرد و آمدوشد با خودرو شخصی دشوار شود. برای شما که سفرهای جاده‌ای را بر هر نوع دیگری ترجیح می‌دهید عبور و مرور و پیدا کردن پارکینگ مناسب و مطمئن ممکن است چندان آسان نباشد. 


رزرو هتل در مشهد؛ بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع)

هتل های 5 ستاره خیابان امام رضا

بسیاری از هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده‌اند. این هتل‌ها به‌دلیل کیفیت خدمات، فاصله بسیار نزدیک به حرم مطهر و دسترسی‌های بسیار خوب همیشه از پرتقاضاترین هتل های 5 ستاره مشهد بوده‌اند. البته برخی از این هتل‌ها نوآوری‌هایی هم در ارائه خدمات خود داشته‌اند. مانند اقامت رایگان، پیکج‌های اختصاصی ماه رمضان و دوران ماه عسل، عصرانه رایگان، صبحانه بوفه با کیفیت و تنوع عالی و غیره. 

بعضی از هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا عبارتند از: 

  • هتل الماس 2،  امام رضا 20
  • هتل قصر طلایی، حدفاصل امام رضا 34 و 36 (میدان بسیج)
  • هتل درویشی، حدفاصل امام رضا 24 و 26
  • هتل بین‌المللی قصر، حدفاصل امام رضا 14 و 16


رزرو هتل در مشهد؛ بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع)

هتل های 4 ستاره خیابان امام رضا 

خوشبختانه تنوع هتل در خیابان امام رضا بالا است. بعد از هتل های 5 ستاره، هتل های چهارستاره خیابان امام رضا از پرتقاضاترین مجموعه‌های اقامتی در مشهد به‌شمار می‌آیند و دلیل آن هم کیفیت بالا در ارائه خدمات است. از هتل های چهارستاره مشهد در خیابان امام رضا موارد زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:  

  • هتل الماس، خیابان امام رضا 6 
  • هتل رفاه، خیابان امام رضا – دانش شرقی 
  • هتل الماس نوین،  امام رضا 9
  • هتل فردوس، خیابان امام رضا 8
  • هتل جواد، نبش امام رضا3
  • هتل کیانا، امام رضا 2 
  • هتل اترک واقع در فلکه آب
  • هتل مشهد، حدفاصل امام رضا 1 و 3
  • هتل هلیا،  امام رضا 8

 

رزرو هتل در مشهد؛ بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع)

هتل های 3 ستاره خیابان امام رضا 

وجود هتل های سه ستاره با کیفیت بسیار بالا در خیابان امام رضا مشهد که از نظر امکانات و خدمات گاهی تفاوتی با هتل های 4 ستاره ندارند، موجب شده تا مورد توجه و تقاضای مسافرانِ بسیار زیادی قرار بگیرند چون از یک طرف به‌لحاظ امکانات و خدمات با هتل های 4 ستاره تفاوت چندانی ندارند و از طرف دیگر از نظر قیمت نسبت به آنها ارزان‌تر هستند. بعضی از هتل های سه ستاره مشهد در خیابان امام رضا (ع) عبارتند از: 

  • هتل میامی، امام رضا 35
  • هتل سهند،  امام رضا 2، کوچه کربلا
  • هتل تهران، نبش امام رضا 8
  • هتل حلما، امام رضا 26
  • هتل کارن امام رضا 8
  • هتل هاترا، دانش غربی
  • هتل توحید نوین، امام رضا 3
  • هتل جواهر شرق، بین امام رضا 6 و 8


رزرو هتل در مشهد؛ بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع)

بهترین هتل آپارتمان‌های خیابان امام رضا

تفاوت هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها هم در نوع خدماتی است که ارائه می‌دهند و هم در ابعاد اتاق‌ها و واحدهای اقامتی است. هتل آپارتمان‌ها به‌لحاظ قیمت مقرون به‌صرفه‌تر از هتل‌ها هستند اما این بدان معنی نیست که خدمات خوبی ارائه نمی‌دهند. 

در بعضی از هتل آپارتمان‌ها  امکانات پخت‌وپز وجود دارد اما در بسیاری دیگر، به‌دلیل رعایت اصول  ایمنیِ مهمانان، امکان آشپزی در  واحد اقامتی وجود ندارد. بعضی از بهترین هتل‌های آپارتمان‌های پیشنهادی ما در خیابان امام رضا عبارتند از: 

  • هتل آپارتمان قصر آیدین، امام رضا 19

  • هتل آپارتمان تابش، چهارراه دانش

  • هتل آپارتمان قصر شمس، امام رضا 8

  • هتل آپارتمان ملل، امام رضا 1

  • هتل آپارتمان فاخر، امام رضا 48

  • هتل آپارتمان شارین، امام رضا 12

  • هتل آپارتمان شباهنگ، امام رضا 5

انتخاب و رزرو هتل در مشهد به‌دلیل تنوع بسیار زیاد واحدهای اقامتی و تعدد سامانه‌های رزرو آنلاینِ هتل ها و مراکز اقامتی، فرایندی دشوار  است و نیاز به بررسی و صرف وقت دارد. توصیه می‌کنیم برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه از سامانه‌های معتبر با مجوزهای فروش آنلاین، رزرو خود را انجام دهید تا در دام افراد سودجو قرار نگیرید. 

سامانه رزرو آنلاین هتل در مشهد (سپهرسیر) به‌شما در انتخاب هتل متناسب با بودجه و سلیقه‌تان کمک می‌کند. تیم پشتیبانی ما با به‌روزرسانی مکرر اطلاعاتِ هتل‌ها، تمام آنچه برای سفر به مشهد نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند و از ابتدای راه همراه شما هستند تا بهترین اقامت را در شهر مشهد یا هر نقطه از ایران عزیزمان تجربه کنید. پس با خیال راحت هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید و از مزایای رزرو آنلاین هتل از سپهرسیر برخوردار شوید. 


رزرو اینترنتی هتل های مشهد از سپهرسیر


 

اشتراک گذاری:
0
0

دیدگاه ها و پرسش ها