3 سال پیش
287

بهترین رستوران های مشهد از نظر شکموهای حرفه ای!

بهترین رستوران های مشهد از نظر شکموهای حرفه ای!

مشهد یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان است که همه ساله پذیرای تعداد زیادی از زائران می‌باشد.


 امتیازات مشهد از نظر جاذبه های تفریحی ، تاریخی، گردشگری سبب شده‌است تا به یکی از کامل‌ترین شهرها برای سفر تبدیل شود!

این کامل بودن نه تنها در امکانات و تفریحات، بلکه در رستوران‌های مشهد نیز قابل مشاهده است. در واقع غذا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر سفری است که باید بگوییم، مشهد در این زمینه همه چیز تمام است! می‌پرسید چرا؟ به دلیل وجود رستوران‌های باکیفیت و همه پسند! اگر قصد سفر به مشهد را دارید پیشنهاد میکنیم علاوه بر خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل در مشهد، پیش از سفرتان با بهترین رستوران‌های مشهد آشنا شوید: 

 

- رستوران پسران کریم مشهد

- رستوران ارم شاندیزمشهد

- رستوران معین درباری مشهد

- رستوران امیر شاهی

- رستوران رضایی

- رستوران تشریفات

رستوران پسران کریم، معنای واقعی غذا در مشهد

اگر از مردم محلی این شهر درباره بهترین رستوران‌های مشهد سؤال کنید، یکی از پرتکرارترین اسامی رستوران پسران کریم خواهد بود. رستوران پسران کریم یکی از قدیمی ترین‌های مشهد است که با کیفیت بالای غذا، خدمات رسانی و قیمت‌های مناسب، طرفداران زیادی دارد. فضای خانوادگی این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافران است. اگر این رستوران انتخاب شما است؛ پیشنهاد می‌کنیم تحت هیچ شرایطی چلو ماهیچه آن را از دست ندهید! 

بهترین رستوران های مشهد

این رستوران دارای سه شعبه می‌باشد که می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی تان یکی از آنها را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید، شعبه مرکزی دارای بنایی قدیمی تر است و معمولاً سالن آن شلوغ است. 

 

آدرس رستوران پسران کریم شعبه ۱ : بلوار سجاد مشهد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲، انتهای کوچه سمت راست

آدرس رستوران پسران کریم شعبه ۲ : انتهای بلوار خیام شمالی مشهد، مجتمع مروارید 

آدرس رستوران پسران کریم شعبه ۳ : خیابان دانشگاه مشهد، برج تجاری آلتون


رستوران ارم شاندیز مشهد، یکی از قدیمی ترین‌های مشهد 

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ها مشهد، رستوران ارم شاندیز مشهد است. اگر تجربه سفر به مشهد را داشته باشید، حتماً می‌دانید طرقبه و شاندیز از بهترین انتخاب‌ها برای تفریح و رستوران گردی می‌باشند. با این وجود، نام رستوران ارم همواره در بین رستوران‌های طرقبه و شاندیز می‌درخشد. این رستوران با دارا بودن سه فضای متفاوت سنتی، باز و VIP یکی از جذاب‌ترین روزهای سفرتان را رقم خواهد زد. 

یکی از ویژگی‌های مهم رستوران ارم شاندیز آن است که در انتهای رستوران، کارخانه ای برای محصولاتی لبنی وجود دارد که تنها برای مصارف داخلی رستوران استفاده می‌شود؛ از این رو تازه‌ترین محصولات لبنی هم در کنار غذایتان نوش جان می‌کنید. 

بهترین رستوران های مشهد از نظر شکموهای حرفه ای!

آدرس رستوران ارم شاندیز: شاندیز، نرسیده به میدان دوم

رستوران معین درباری مشهد، تجربه غذایی ایرانی 

معین درباری یکی دیگر از بهترین رستوران‌های مشهد می‌باشد که پیشنهاد می‌کنیم تحت هیچ شرایطی آن را از دست ندهید. معین درباری یکی از قدیمی ترین‌های مشهد است که فعالیت خود را از سال 1280 آغاز کرده‌است! فضای این رستوران سنتی است و شما را به حال و هوای زندگی گذشته می‌برد. اگر معین درباری را برای یکی از روزهای سفرتان انتخاب می‌کنید، شیشلیک آن را حتماً امتحان کنید؛ چرا که می‌گویند یک معین درباری است و شیشلیکش! از مهمترین ویژگی‌های این رستوران می‌توان به سرویس دهی فوق‌العاده و قیمت‌های مناسب آن اشاره کرد. 


بهترین رستوران های مشهد از نظر شکموهای حرفه ای!

آدرس رستوران معین درباری مشهد: خیابان پاسداران (جم)، بین پاسداران ۲ و ۴، روبروی هتل باختر

 

رستوران امیر شاهان مشهد، کیفیت در کنار فضای مدرن

رستوران امیر شاهان یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها در بین بهترین رستوران‌های مشهد است. این رستوران دارای فضایی مدرن و سنتی می‌باشد، به گونه ای که هم می‌توانید از فضای بسته و میز و صندلی و هم می‌توانید از فضای باز و تخت‌های مجزا استفاده کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های این رستوران آن است که داخل شهر است و رو به روی مرکز تجاری آرمیتاژ واقع شده‌است. به جرئت می‌توان گفت، آرمیتاژ بهترین و با کیفیت‌ترین مرکز خرید در شهر مشهد است! می‌توانید بخشی از روز را به گشت و گذار در آرمیتاژ اختصاص دهید و برای صرف ناهار و یا شام از غذاهای بی نظیر امیر شاهان استفاده کنید. لازم است ذکر شود داخل مجموعه آرمیتاژ هم فودکورت با کیفیت با انواع غذاها وجود دارد. 


بهترین رستوران های مشهد از نظر شکموهای حرفه ای!


رستوران رضایی مشهد، سرو غذای خوش طعم ایرانی

رستوران رضایی را نمی‌توان تنها یکی از بهترین رستوران‌های مشهد دانست؛ چرا که نه تنها در این شهر، بلکه در شهر بابل استان مازندران هم یکی از بهترین‌ها می‌باشد. از دلایلی که باعث انتخاب این رستوران می‌شود، قدمت آن، کیفیت بالا غذا و قیمت‌های مناسب است. اگر همراه با خانواده به شهر مشهد سفر می‌کنید، حتماً رستوران رضایی را در برنامه تان قرار دهید. این رستوران با داشتن منویی با تنوع بسیار بالا، تمامی اعضای خانواده را راضی می‌کند. همچنین خوب است بدانید این رستوران دارای 5 شعبه در شهر مشهد دارد؛ از این رو دیگر هیچ بهانه ای مانند دور بودن از موقعیت مکانی تان باقی نمی‌ماند! 


بهترین رستوران های مشهد از نظر شکموهای حرفه ای!


آدرس رستوران رضایی، شعبه ۱: خیابان آبکوه، تقاطع کلاهدوز

آدرس رستوران رضایی، شعبه ۲: میدان آزادی، روبروی پارک ملت

آدرس رستوران رضایی، شعبه ۳: خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند ۲/۱۰

آدرس رستوران رضایی، شعبه ۴: میدان جمهوری اسلامی، روبروی صدا و سیما مرکز استان خراسان رضوی

آدرس رستوران رضایی، شعبه ۵: بین خیابان جلال آل محمد و وکیل آباد ۱۳

 

رستوران بام کوهسر، غذا در کنار منظره ای تکرار نشدنی

بام هاشمیه مشهد یکی از خوش آب وهواترین مناطق مشهد است که می‌توانید یک روز تفریحی سفرتان را به آنجا اختصاص دهید. در مسیر مجموعه ای به نام کوهسر مشهد قرار دارد. کوهسر مجموعه ای متشکل از تالار، رستوران، کافی شاپ، زمین‌های بازی و … است که پذیرای شما است. در این مجموعه رستورانی وجود دارد که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، لذت رستوران گردی را برایتان معنا می‌کند. همچنین می‌توانید از خدمات و غذاهای متنوع کافی شاپ‌ها هم استفاده کنید. مهمترین دلیلی که سبب انتخاب کوهسر می‌شود، منظره و آب و هوای فوق‌العاده آن است. 


بهترین رستوران های مشهد از نظر شکموهای حرفه ای!

آدرس رستوران بام کوهسر: انتهای بلوار هاشمیه، مجتمع کوهسر

 

رستوران تشریفات مشهد، از بهترین‌های طرقبه 

علاوه بر شاندیز مشهد طرقبه هم یکی از بهترین مکان‌ها برای رستوران گردان است. رستوران تشریفات طرقبه را می‌توان یکی از بهترین رستوران‌های مشهد معرفی کرد که دارای طراحی و دکوراسیون فوق‌العاده ای می‌باشد. 

 بهترین رستوران های مشهد از نظر شکموهای حرفه ای!

آدرس رستوران تشریفات: طرقبه، 500 متری جاغرق، سمت چپ

 

در نهایت کدام را انتخاب کنیم؟ 

و در نهایت نمی‌توان یک مجموعه را به عنوان بهترین رستوران مشهد معرفی کرد؛ چرا که با شهری رو به رو هستیم که سرشار از مجموعه‌های غذایی و تفریحی است. بهترین در نظر شما می‌تواند هر کدام از رستوران‌های معرفی شده و نشده باشد. در هر صورت پیشنهاد ما به شما این است که موارد بالا را در سفر به مشهد حتماً امتحان کنید! اگر شما هم تجربه رستوران گردی در مشهد را دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. 

اشتراک گذاری:
0
0

دیدگاه ها و پرسش ها