2 سال پیش
697

لیست بهترین اقامتگاه های بوم گردی با سپهرسیر✈

best-iran-boomgardi-sepehrseir

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مفهوم بومگردی و لیست اقامتگاهای بومگردی در برخی از شهرهای ایران آشنا کنیم با بلاگ سپهرسیر | #sepehrseir  همراه باشید.

اقامتگاه بومگردی | اقامتگاه بوم گردی

واژه بومگردی یا بوم گردی که به تازگی جدیدا در لغت نامه گردشگری ایران جای باز کرده است از اصلاح اکو توریسم نشات گرفته است .در زبان فارسی اکو به معنای زیست بوم و یا همان بوم است و توریسم نیز به معنای گردشگری میباشد به همین دلیل از اکوتوریسم در ایران به معنای بومگردی یاد میکنند هدفِ این شاخه از گردشگری تماشای طبیعت و دیدن جاذبه های مختلفِ مناطق بومی بدون آسیب رساندن به سلامت آن جا است.

ایران دارای اقلیم مختلف با آداب و رسوم و سنت های خاص و هر منطقه است و همه ساله گردشگران بسیاری به جای جای ایران سفر میکنند در مناطق مختلف کشور اقامتگاههایی تحت عنوان اقامتگاههای بومگردی وجود دارند که برای گردشگران ایجاد شدهاند. اقامت در این مکانها خود بخش اعظمی از جذابیتهای گردشگری به سبک بومگردی است. اقامتگاههای بومگردی در سبک و سیاق زندگی محلیها است، یعنی با اقامت در این قبیل مکانها شاهد امکانات هتلهای چند ستاره و لوکس نیستید و شباهتی میان آنها وجود ندارد. اقامتگاههای بومگردی بنا بر شرایط منطقه بومی خود، دارای منحصر به فرد ترین ویژگیها هستند، یعنی اقامتگاههای متعلق به هر منطقهای با توجه به فرهنگ و سنتِ بومیِ آن منطقه ایجاد شدهاست.

گردشگران با رفتن به انواع و اقسام مناطق بومی میتوانند با زندگی افراد این مناطق بیشتر آشنا شده و تجربهای ملموسانه کسب کنند. یکی از بهترین جذابیتهایِ این قبیل سفرها، امکان اقامت در اقامتگاههای بومگردی است در ادامه برای شرح بهتر ویژگیهای جذاب اقامتگاههای بومگردی چند مورد از جذابترین ویژگیها را به صورت مجزا نام میبریم  اما آنچه سبب تمایز و استقبال بیشتر بومگردی ها در میان مراکز اقامتی شده است :

  • این اقامتگاهها معمولاً به دست محلی ها ساخته شده و توسط آنها اداره میشود.
  • اقامتگاههای بومگردی در مناطقی به دور از هیاهوی شهری و ترافیک هستند و عمدتا در طبیعت و یا نزدیک به نواحی طبیعی قرار دارند.
  • مثل خانه های بومی و محلی،  دارای جزئیات جذاب و چیدمانی سنتی هستند.
  • از آن جا که اکثراً توسط خانوادههای محلی اداره میشوند، میتوان از نزدیک با سبک زندگی آنها آشنا شد. صاحب اقامتگاهها به چشم مهمان، بومگردها را دیده و با آن ها تعامل میکنند. این اتفاق در احساس امنیت گردشگران نیز تاثیر بسزایی دارد و محیط امن و راحتی برای افراد ایجاد کرده است.
و دهها مورد دیگر که تا از نزدیک چنین تجربهای را کسب نکردید متوجه جذابیت منحصربه فرد آن نخواهیدشداستقبال بالای جامعه از این قبیل اقامتگاهها منجر شده در حال حاضر شاهد تنوع و تعدد بالایی از آنها در جایجای کشور باشیم.

بسیاری از استان های ایران از جمله یزد ، فارس ، خراسان ، اصفهان ، گیلان ، تهران ، کیش و .... دارای اقامتگاه بومگردی میباشند که خدمات مناسبی به گردشگران جهت اقامت ارائه میدهند در ادامه بر اساس بررسیهایی که انجام دادیم، لیست اقامتگاههای بومگردی را ارائه داده و مواردی از بهترین نمونه ها را معرفی کردیم.

لیست بهترین اقامتگاهای بومگردی بهمراه آدرس :




لیست اقامتگاه های بوم گردی شیراز

شیراز شهر شعر و ادب پارسی که در زمان هخامنشیان پایتخت ایران بوده و آثار ارزشمند بسیاری را در خود جای داده است که برخی از آنها در فهرست میراث جهانی قرار گرفته است، گردشگران بسیاری همه ساله  از داخل و خارج برای بازدید به این شهر می آیند بسیاری از این افراد تمایل دارند به جای رزرو هتل از اقامت در اقامتگاه های بومگردی شیراز بهره مند شوند در ادامه لیست بهترین اقامتگاه های بوم گردی شیراز به همراه آدرس برای شما قرار داده ایم.

اقامتگاه بومگردی ترنجستان شیراز:

اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز این خانه باستانی که به تازگی اقامتگاه بومگردی تبدیل شده است قدمتی بیش از 150سال دارد.که پس از باز سازی در سال 1397 مورد بهره برداری قرار گرفت. ساختمان این

 اقامتگاه دارای معماری سنتی و در طبقات همکف اول و زیر زمین ساخته شده است، این اقامتگاه 7 واحد اقامتی جهت اسکان دارد.اتاق های این اقامتگاه جهت القا حس نوستالژیک فاقد تلویزیون و تخت میباشد

از جمله امکانات این اقامتگاه می توان به رستوران،کافی شاپ،اینترنت در اتاق ها،باغچه،حوض آب و تخت سنتی اشاره کرد.

ادرس اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز:شیراز،خیابان لطفعلی خان زند، کوچه نارنجستان قدام

رزرو آنلاین اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز از سپهرسیر

اقامتگاه بومگردی قلات شیراز:

این اقامتگاه که به نام اقامتگاه بومگردی کوهستان قلات نیز شناخته شده است در روستای قلات واقع شده است. روستایی که در 36کیلومتری شیراز قرار گرفته و یکی از پررونق ترین روستاهای کوهستانی شیراز و زیبا ترین مناطق گردشگری را دارد.از نظر موقعیت مکانی اقامتگاه در زمینی به مساحت 250 متر می باشد و دارای 6 اتاق با ظرفیت 25 نفر میباشد اتاق های این اقامتگاه سبکی سنتی دارند و از جمله امکانات موجود در آن میتوان به تلویزیون ، یخچال ،سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد وعده های غذایی این بومگردی غذای سنتی و محلی است که قابل سفارش میباشد از جازبه های معروف که فاصله اندک دارد میتوان به چشم جوشک اشاره کرد.جالب است بدانید نامگذاری اتاق های این اقامتگاه بومگردی نیز حس و حال کوهستانی دارد از جمله اتاق های آن میتوان به اتاق دماوند،اتاق سبلان،اتاق سهند ،اتاق الوند،اتاق دنا،اتاق دراک اشاره کرد.

آدرس اقامتگاه بومگردی قلات شیراز:بافت قدیم قلات ،کوچه جنب پارکینگ، سه کنج اخر کوچه

#اقامتگاه_بومگردی_کوهستانی


اقامتگاه بومگردی ستایش شیراز:

اقامتگاه بومگردی ستایش شیراز در واقع خانه ای سنتی است که قدمت آن به دوران پهلوی دوم برمیگرده فضای این خانه سنتی حس دلنشین سفر به دوران قدیم را تداعی میکند.

این اقامتگاه با داشتن 3 اتاق 3نفره که ظرفیت پذیرش میهمان اضافه را دارد در مجموع پذیرش 13 گردشگر میباشد.اتاق های این اقامتگاه به سبک سنتی و القا حس نوستالژیک فاقد حمام و سرویس بهداشتی می باشد. از جمله امکانات اقامتگاه بوم گردی ستایش شیراز میتوان به لابی،کافی شاپ،حوض آب ،تخت سنتی ، باغچه و صندوق امکانات نام برد

ادرس اقامتگاه بومگردی ستایش شیراز:بافت تاریخی،سراه نمازی ،محله سنگ سیاه ، جنب مسجد مسیر پلاک 46

    بهترین های بوم گردی شیراز در سایت سپهرسیر هم اکنون قابل رزرو هستند:

    • اقامتگاه های بوم گردی سپیدان
    • بهترین بوم گردی های شیراز
    • اقامتگاه بوم گردی فیروزآباد
    • اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز
    • اقامتگاه بوم گردی قلات شیراز
    • اقامتگاه بوم گردی ستایش شیراز
    • بوم گردی میمند فارس


    لیست اقامتگاههای بومگردی خراسان رضوی

    خراسان پهناورترین استان در شرق ایران مرکز استان شهر مشهد است که به دلیل وجود بارگاه مقدس علی بن موسی الرضا پذیرای مسافران فراوان در تمام فصول سال است این استان به دلیل حجم گسترده جاذبه‌های تاریخی،

    فرهنگی، طبیعی و گردشگری بیشترین ظرفیت را برای بوم گردی دارد در ادامه
    لیست بهترین اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی به همراه آدرس برای شما قرار داده ایم

    اقامتگاه بوم گردی کنگ کهن

    اقامتگاه بومگردی کنگ کهن در روستای تاریخی کنگ قرار دارد این روستا قدمتی 1500 ساله دارد. از نظر چشم انداز این روستا به ماسوله خراسان شهرت دارد، آب و هوای آن در تمام  فصول سال تقریبا خنک است و خبری از آلودگی و ترافیک در آن نیست گشت و بازدید از جاذبه های این روستا میتواند اوقات خوشی برایتان فراهم کند.
    اقامتگاه بوم گردی کنگ کهن نخستین اقامتگاه در این روستای تاریخی می باشد که با دیوار های کاه گلی و درو پنجره های چوبی وسقتی شیروانی حس آرامش و سرزندگی را به مهمان القا میکند جهت اشنایی بیشتر از این اقامتگاه باید بدانید که این اقامتگاه سنتی در 2 طبقه بنا شده است طبقه اول دارای چایخانه سنتی دارد و محلی برای استراحت دوره هم نشینی و طبقه دوم آن واحدهای اقامتی جهت اسکان وجود دارد.
    جالب است بدانیم اتاق های این اقامتگاه بوم گردی چیدمانی سنتی دارد و فاقد تخت است گرمایش این اقامتگاه در زمستان  کرسی سنتی و بخاری هیزمی است و در تابستان با وجود اب و هوای خنک کنگ پنگه سقفی در اقامتگاه وجود دارد.
    پذیرایی در این اقامتگاه شامل وعده های غذایی سنتی و محلی این روستا می باشد ازجمله آش شلعه قلم کار، شله ماش،نان مخصوص که با سیب زمینی پخته می شودو..... از سوغات کنگ میتوان به خاکشیر و گل گاو زبان،چای گیاهی ،شیرینی محلی با روغن جوش گردو ، آلبالو و گیلاس اشاره کرد.
    از جاذبه های نزدیک به بوم گردی کنگ کهن در این روستا میتوان به قبرستان کنگ،مسجد و تکیه تاریخی کنگ،قلعه حصار ،قلعه تیغ  اشاره کرد.

    آدرس اقامتگاه بومگردی کنگ کهن:خراسان رضوی ،بینالودروستای تاریخی کنگ

    اقامتگاه بوم گردی طرقبه و تعدادی از معروف ترین ها:

    * اقامتگاه بوم گردی شهربانو
    * اقامتگاه بوم گردی خانه رنگی
    * اقامتگاه بوم گردی عمارت سلیمان
    * اقامتگاه بومگردی کنگ کهن

    اقامتگاه بومگردی ارگ رادکان

    این بومگردی  با قدمتی 100ساله در روستای رادکان و در نزدیکی میل تاریخی رادکان واقع شده است از جمله زیبایی های این اقامتگاه طراحی منحصر به فرد آن مطابق طبیعت آن منطقه می باشد. این اقامتگاه در سال 95 مورد بازسازی قرار گرفت .

    در ساخت این اقامتگاه معماری خانه قدیمی حفظ شده اتاق های این اقامتگاه چیدمان سنتی دارد.حیاط بیرون دارای حوض کوچک و تخت چایخانه و شربت خانه و اتاق های شاه نشین تابستانه است پذیرایی در این اقامتگاه سنتی ترکیبی از غذا

    های بومی روستایی با مواد اولیه خوراکی می باشدکه در کنار می توانید از ان سنتی نیز مصرف کنید

     آدرس اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان : مشهد - کیلومتر ۱۳ جاده چناران به قوچان - روستای رادکان

    اقامتگاه بومگردی خانه پدری کلات: اقامتگاه بوم گردی خانه پدری در واقع یک خانه بومی قدیمی با قدمت حدود 250 سال و معماری قاجاری است.در محوطه اقامتگجاه یک سیاه چادر عشایری برای شب نشینی یا دورهمی و خلق لحظات خاطره انگیز برای گردشگران محترم اماده شده است. اگر شما به امتحان کردن غذاهای محلی علاقه دارید بهتر است بدانید که در اقامتگاه بوم گردی خانه پدری انواع غذاهای لذیذ محلی و سنتی نظیر یخنی،چلو قرمه ، چلو ماهی ، کشک بادمجان  با استفاده از مواد اولیه ارگانیک تهیه و پخته میشود.

    خدمات غذایی : انواع غذاهای لذیذ محلی و سنتی نظیر یخنی ، چلو قرمه ، چلو ماهی  ،کشک بادمجان و غیره .... می باشد.

    امکانات : سیستم گرمایشی شامل : کرسی | سرمایشی : پنکه | سرویس بهداشتی و حمام :دارد | اینترنت رایگان:ندارد | 

    جاذبه های اطراف:در محوطه اقامتگاه یک سیاه چادر عشایری برای شب نشینی یا دورهمی و خلق لحظات خاطره انگیز برای گردشگران محترم اماده شده است.

    ·      آدرس اقامتگاه بوم گردی خانه پدری کلات : شهر کلات ، دهستان هزارمسجد، روستای چهارراه

     

    اقامتگاه بومگردی بوژان:

    اقامتگاه بوم گردی بام بوژان در استان خراسان رضوی ،شهرستان نیشابور واقع شده است. روستای بوژان با 6 اتاق ،یک سالن بزرگ و ظرفیت اسکان 100 مسافر است. این خانه در حاشیه جاده قرار گرفته و دارای 40 پله به سمت بالا می باشد. فضای اقامتی این بوم گردی شامل 2 اتاق کانکت 30 متری متشکل از دو اتاق کوچیک ،2 اتاق 20 متری و یک سالن بزرگ 100 متری با ظرفیت 50 نفر جهت اقامت تورهای گروهی می باشد.انواع غذاهای سنتی این محل نظیر از دیزی ، کشک و بادمجان ، میرزا قاسمی ،اشکنه گوجه ،اشکنه ماست می باشد.

     

    خدمات غذایی : انواع غذاهای سنتی نظیر :دیزی ، اشکنه ماست ، اشکنه گوجه و غیره می باشد...

    امکانات : سیستم گرمایشی شامل : کرسی | سرمایشی :  پنکه | سرویس بهداشتی و حمام :دارد | اینترنت رایگان :ندارد| آنتن دهی موبایل :دارد

    جاذبه های اطراف :اقامتگاه تا شهر نیشابور 15 کیلومتر تا ابشار بوژان 130 متر ، تا ارامگاه خیام 18.5 کیلومتر و تا دره هفت غار 29 کیلومتر فاصله دارد.

     

    ·      : آدرس اقامتگاه بوم گردی بام بوژان : استان خراسان رضوی ، شهر نیشابور ، روستای بوژان


    لیست اقامتگاه های بوم گردی یزد:

    یزد شهری که به مثال عروسی زیبا در دل کویراست و عظمت بنا های تاریخی اش روایت طولانی از ذوق مردمان هنرمند آن دارد شهری که اولین عنوان خشتی جهان را یدک می کشد این شهر جاذبه های تاریخی با معماری خاص بسیاری را در دل خود جای داده است و همواره مورد توجه استقبال گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرار داشته و دارد . شهری که با دیواره های خشتی اش ، حوض ها و سرداب هایش و از همه مهم تر بادگیر های معروفش همه و همه سبب شده تا اقامتی بیادماندنی در ذهن شما باقی بماند . بهتر است در سفر به این شهر قدیمی فکر اقامت در هتل و رزرو هتل در یزد را نکنید چرا که این شهر پر است از اقامتگاه های بوم گردی پس اگر تمایل به اقامت در بهترین اقامتگاه های بوم گردی یزد را دارید با ما همراه باشید، لیست اقامتگاه های بوم گردی یزد را به همراه ادرس را برای شما قرار داده ایم .             

    اقامتگاه بوم گردی دلخوش یزد :

    با انتخاب این اقامتگاه سنتی قدم در دل تاریخ گذاشته اید و اقامتی پر از آرامش را تجربه خواهید کرد . این اقامتگاه با قدمتی بیش از 240 سال به سبک خانه ای سنتی در دو طبقه همکف و زیر زمین بناشده است ساختمان این اقامتگاه ، بومگردی از خشت و گل است و دارای 7 اتاق اقامتی و 22 نفر ظرفیت دارد . حیاط این اقامتگاه با تخت های چوبی اش و فضای بسیار زیبا و ارامش بخش به همراه حوض نقلی کوچک وسط ان فضای مناسبی جهت دورهمی ها و ثبت خاطراتی بیادماندنی در ذهنتان می شود از جمله امتیازات این اقامتگاه سنتی یزد می توان به فاصله اندک آن تا بنا های تاریخی اشاره کرد . میدان ساعت ، باغ دولت اباد ، خانه لاری ها ، اتشکده زرتشیتان ، موزه آب واز این قبیل جاذبه ها هستند.                            

    آدرس اقامتگاه بوم گردی دلخوش یزد : استان یزد ، شهر یزد ، خیابان امام ، کوچه حسینیان ، حسینیان 7 ، پلاک 8 .         

    اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد :

    این بوم گردی یزد را شاید به جرات بتوان قدیمی ترین بوم گردی در تاریخ یزد نامید چراکه قدمتی بیش از یک قرن از عهد قاجار تا عصر جدید حاضر دارد . ساختمان اقامتگاه بومگردی از خشت و گل ساخته شده و معماری کاملا سنتی دارد . نقش و نگار ها و گچکاری های خاص روی دیوار های کاهگلی زیبایی این خانه سنتی را دوچندان کرده است . این اقامتگاه اصیل و سنتی دارای 7 باب اتاق و 30 تخت می باشد و فضای آن شامل حیاطی بزرگ با درختان کهن سال قدبرافراشته و سرسبز که گرداگرد حوض اب جمه می شده اند طبیعت بیرون این اقامتگاه را تشکیل داده اند از جمله جاذبه های تاریخی نزدیک به این اقامتگاه بومگردی در یزد می توان به بازار ها سنتی یزد ، خانه لاری ها ، زندان اسکندر ، مسجد جامع و ..... اشاره کرد . 

    آدرس اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد : خیابان شهید رجایی ، کوچه شیرغلامی(چهارمنار) , بن بست یاس , پلاک ۳                                        

    در هنگام اقامت در شهر جهانی یزد می توانید تور بوم گردی یزد و گشت های ویژه یزدگری #سپهرسیر | sepehrseir نیز انتخاب کنید .

    اقامتگاه بومگردی طارونه :

    یادگار دوران زندیه که به تنهایی خودبه عنوان موزه ای دردل کویر است . این اقامتگاه زیبا با معماری سنتی و زیبای کویری خود با اتاق های خشتی ، سقف های ضربی که دور تا دور حیاط قرار گرفته اند محیطی زیبا  پدید آورده ، در فضای بیرون دارای تخت ، پشتی و صندلی جهت نشستن های های دورهمی میهمانات فراهم شده است که می توانید در این محیط زیبا از نوش جان کردن وعده های غذایی محلی این اقامتگاه لذت ببرید .از جاذبه های نزدیک به این اقامتگاه بوم گردی میتوان به مجموعه میرچخمان با زندان اسکندرو مسجد جامع یزد اشاره کرد .

    آدرس اقامتگاه بوم گردی طارونه یزد : یزد – چهارراه بعثت – ابتدای خیابان سید گل سرخ – کوچه هفتم

    بهترین های بوم گردی یزد در سایت سپهرسیر هم اکنون قابل رزرو هستند:

    • اقامتگاه اوروزا یزد
    • بوم گردی یزد خشتی
    • اقامتگاه بوم گردی اوروزا یزد
    • اقامتگاه بوم گردی ستاره یزد
    • اقامتگاه بوم گردی خانه سبز طاها یزد
    • اقامتگاه بوم گردی نقره یزد
    • بوم گردی باران یزد
    • اقامتگاه سنتی دوستانه یزد


    لیست اقامتگاه های بوم گردی گیلان:

    استان گیلان خطه سرسبز ایران جایی که اغلب گردشگران برای طبیعت گردی ولذت از ابشار ها و دریاچه ها و مناطق روستایی به ایم مکان ها سفر می کنند ، تجربه زندگی در خانه های چوبی روستایی به همراه نرده های رنگی و سقف های پوشیده از کلوش و گل های رنگانگ اویزان از ایوان بوم چوب سوخته و نم باران و صدای مرغ و خروسی که در محوطه بیرون سر و صدای می کنند همه و همه از زیبایی های یک اقامتگاه بومگردی در گیلان است که مسافران علاقه بسیاری به اقامت در این مناطق بکر را دوست دارند تجربه کنند . در ادامه لیست بهترین اقامتگاه های بومگردی گیلان را برای شما قرار داده ایم .

    اقامتگاه بوم گردی تلار خانه خمام :

    این اقامتگاه میان باغی در روستای مرزدشت منطقه خمام قرار دارد . ساختمان اقامتگاه بومگردی تلارخانه خمام دارای 2طبقه و 4 اتاق سنتی است و چشم انداز بسیار زیبا و سرسبزی دارد . جالبه بدانید اسم اتاق های این اقامتگاه بومگردی چی چی نی ، کلبه ننه خونه ، اتاق حاجی حاجی و اتاق خوبوسه است .

    امکانات اقامتگاه بومگردی تلارخانه خمام : از جمله امکانات اقامتگاه بومگردی تلار گیلان می توان به وجود پارکینگ ، صبحانه ، فضای سبز ، نیمکت چوبی ، فروشگاه صنایع دستی اشاره کرد وعده های غذایی که در اقامتگاه سرو می شود شامل غذا های محلی گیلان تقلید کاب ترشی ، باقالی قاتوق ، میرزا قاسمی و ..... می باشد .

    آدرس اقامتگاه بومگردی تلار خانه خمام ، روستای مرزدشت در 12 کیلومتری رشت منطقه خمام .

    اقامتگاه بومگردی پیله بابا:

    اگر از زندگی و امکانات شهری و مدرن خسته شده اید ؟ اگر دوست دارید زندگی تو دل جنگل را تجربه کنید ؟  و مکان های سرشار از زیبایی و ارامشی را برای خود داشته باشید اقامتگاه بومگردی انتخاب درست برای شمات . بومگردی پیله بابا قدمتی 70 ساله در روستای کچا واقع شده است . ساختمان این اقامتگاه 2 طبقه و از خشت و گل و چوب ساخته شده است و ایوانی بزرگ و چشم اندازی بسیار زیبا برای علاقه مندان به عکاسی ولی این اقامتگاه 5 اتاق و یک پذیرایی 30 نفره دارد .

    امکانات اقامتگاه بومگردی پیله بابا : کرسی ، پارکسنگ ،اشپز خانه مشترک ، بخاری هیزمی اشاره کرد .

    وعده های غذایی در این اقمتگاه نیز شامل غذا های محلی و صبحانه رایگان سنتی است . از جاذبه های اطراف این اقامتگاه می توان به رود خانه ، جنگل ، و جاذبه های اطراف مانند : سیاهکل دیلمان ، ابشار کچا چشمه ، سر ابی امام زاده چشمه ، دریاچه سراوان ، خانه میرزا کوچک خان را نام برد .

    آدرس اقامتگاه بومگردی پیله بابا : 20 کیلومتری بزرگراه رشت - تهران روستای کچار 

    اقامتگاه بومگردی گیل خانه :

     اقامتگاه گیل خانه با همان شکل و ظاهر بومگردی های شمال ، سقف نیروانی ، نرده های ابی ، پله های جوبی ، آویز های کدو و گل های قرمز از ایوان و درخت های سرسبز مکانی عالی بهت استراحت و تفریح است . ساختمان این اقامتگاه از خشت و گل و چوب است و مساحتی حدود 12 تر دردل باغی بزرگ ساخته شده است . این اقاتگاه دارای 4 اتاق و یک سوییت اختصاصی در طبقه همکف است .

    از جمله امکانات این اقامتگاه بومگردی می توان به کرسی ، پنکه ، بخاری ، یخچال و تلویزیون اشاره کرد . این اقامتگاه دارای اشپز خانه اختصاصی در طبقه پایین خود است و در ان انواع غذا های محلی سرو می شود .

    آدرس اقامتگاه بومگردی گیل خانه : گیلان، کوچصفهان ، 7.5کیلومتر به سمت لشت نشا - روستای گیلوا دشتان - خیابان وحدت - پلاک 144

    اقامتگاه بوم گردی داروک: 

    شاید به جرات بتوان گفت این اقامتگاه بهترین اقامتگاه در روستای چالکسر می باشد . ساختمان این اقامتگاه بومگردی دارای 2 طبقه و 4 واحد اقامتی است این اقامتگاه در فاصله 13 کیلومتری از شهر ماسال قرار گرفته و با ییلاقات اولسبلنگا ، 40 کیلومتر فاصله دارد . و فضای بسیار ارام و دلنشین دارد . پیشنهاد می کنم حتما این اقامتگاه را جهت اقامت  انتخاب کنید .

    امکانات اقامتگاه بومگردی داروک : انتن دهی و تلفن همراه خوب است ، میز و صندلی ، سیستم سرمایش و گرمایش ، یخچال ، رخت امیز ، اسپیلت ، پارکینگ از جاذبه های گردشگری اطراف این اقامتگاه بومگردی می توان به قلعه رود خان ، تالاب انزلی ، دریای کاسپین و ییلاق ماسال و شاندر من اشاره کرد .

    آدرس اقامتگاه بوگردی داروک : استان گیلان، ماسال ، بین ماسال و ماسوله - روستای چالکسر

    بهترین های بوم گردی گیلان در سایت سپهرسیر هم اکنون قابل رزرو هستند:

    • بوم گردی ماسال اولسبلنگاه
    • اتاقک های چوبی ماسال
    • اقامتگاه بوم گردی ماسوله
    • اقامتگاه بوم گردی کلبه چوبی ماسال
    • اقامتگاه بوم گردی داروک
    • بوم گردی رشت

    لیست اقامتگاه های بومگردی اصفهان

    از بزرگ ترین امتیازات ایران عزیزما وجود اقلیم های متفاوت در این کشور پهناور است و اقامتگاه ها بومگردی بهترین فرصت را جهت آشنایی و شناخت فرهنگ و آداب و رسوم هر منطقه را در اختیار می گذارند اصفهان نیز با داشتن بافت سنتی و تاریخی خود از دیر باز مورد توجه گردشگران بسیاری است ،وجود اقامتگاه های سنتی اصفهان سبب شده تا بسیاری از مردم تجربه اقامت در دل کویر و محیطی سنتی را تجربه کنند در ادامه لیست اقامتگاه های بومگردی اصفهان را معرفی می کنیم .


    لیست اقامتگاه های بومگردی اصفهان از سایت سپهرسیر



    اشتراک گذاری:
    0
    0

    دیدگاه ها و پرسش ها