8 ماه پیش
44

معرفی بهترین مراکز خرید در کیش

معرفی مراکز خرید کیش

بدون شک جزیره کیش یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در داخل کشور است که سفر به آن می‌تواند حس فوق‌العاده‌ای را برای شما به دنبال داشته باشد. با توجه به اینکه امکان رزرو و خرید تور کیش از تهران وجود دارد، می‌توانید هر زمان که دوست داشتید به این جزیره زیبا سفر کنید. وجود تعداد زیادی از مراکز تجاری باعث شده است تا بسیاری از مسافران به سراغ خرید از پاساژ‌ها و مراکز خرید کیش بروند. خوشبختانه شما می‌توانید انواع خریدهای خود را در حین سفر انجام دهید و همزمان از ‌آب‌وهوای عالی کیش لذت ببرید. چنانچه شما در شهرهای دیگری همچون مشهد هستید می‌توانید با خرید تور کیش از مشهد برنامه‌ریزی سفر خود را انجام دهید پس از این جهت  نگرانی به خود راه ندهید.

معرفی مراکز خرید کیش

  • مراکز خرید لوکس کیش
  • مراکز خرید کیش نزدیک به دریا 
  • مراکز خرید با قیمت مناسب

مراکز خرید لوکس کیش

جزیره کیش با جاذبه‌های گردشگری فراوان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. یکی از دلایل این محبوبیت، مراکز خرید لوکس و متنوع کیش است که انواع کالاها و برندهای معتبر را با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کنند. در ادامه به معرفی ۵ مرکز خرید لوکس کیش می‌پردازیم

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۷۹ افتتاح شد. این مرکز خرید در بلوار فردوسی، میدان پردیس قرار دارد و دارای ۵ طبقه با بیش از ۵۰۰ واحد تجاری است. در مرکز تجاری کیش می‌توانید انواع کالاها و برندهای معتبر ایرانی و خارجی را پیدا کنید.

مرکز تجاری کیش

مرکز خرید پردیس ۲

مرکز خرید پردیس ۲ در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و در بلوار فردوسی، میدان پردیس واقع شده است. این مرکز خرید دارای ۴ طبقه با بیش از ۲۳۰ واحد تجاری است. از همین رو در سفر خود به کیش این مرکز خرید را از دست ندهید.

مرکز خرید پردیس ۲

مرکز خرید دامون کیش

شروع به کار مرکز خرید دامون در سال ۱۳۹۱ انجام شد و در منطقه دامون ساحلی، خیابان وصال قرار دارد. این مرکز خرید هم از ۲ طبقه با بیش از ۱۰۰ واحد تجاری تشکیل شده است. کمتر کسی است که به کیش سفر کرده باشد و از نزدیک با این مرکز خرید آشنا نباشد.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال در منطقه ستاره کیش واقع شده است. این مرکز خرید از سال ۹۶ شروع به کار کرده و دارای ۵ طبقه است که می‌توان ۳۰۰ واحد در آن گنجانده شده است. فضای داخلی این مرکز خرید بسیار زیبا و لوکس است که حس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد.

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون در منطقه آزاد کیش، خیابان فردوسی، میدان پردیس قرار دارد که پذیرای همه گردشگران است. این مرکز خرید در ۴ طبقه ساخته شده است که انواع محصولات و خدمات را از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، طلا و جواهر، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، و... ارائه می‌دهد.

مرکز خرید زیتون کیش

مراکز خرید کیش نزدیک به دریا ( مراکز خرید ساحلی کیش)

در ادامه به معرفی ۵ مرکز خرید ساحلی کیش می‌پردازیم که در فاصله‌ی کمی از دریا قرار گرفته‌اند و می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای علاقه‌مندان به خرید و گشت و گذار در ساحل باشند.

مرکز خرید پردیس ۱

مرکز خرید پردیس ۱ در خیابان فردوسی، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش است. این مرکز خرید ۴ طبقه، با بیش از ۱۵۰ فروشگاه، انواع کالاها و خدمات را از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، رستوران و کافی‌شاپ ارائه می‌دهد. این مرکز در  بلوار فردوسی، میدان پردیس قرار دارد.

مرکز خرید پردیس ۱

مرکز خرید پردیس ۲

مرکز خرید پردیس ۲، درست در کنار مرکز خرید پردیس ۱ قرار گرفته است و از نظر تنوع کالا و خدمات، شباهت زیادی به آن دارد. این مرکز خرید ۴ طبقه، با بیش از ۲۳۰ فروشگاه، گزینه‌ای عالی برای خرید و تفریح در ساحل است. از همین رو آدرس آن نیز بلوار فردوسی، میدان پردیس خواهد بود.

مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید سارینا کیش

مرکز خرید سارینا ۱، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است که در خیابان فردوسی قرار گرفته است. این مرکز خرید ۱۰ طبقه، با بیش از ۲۱۸ فروشگاه، انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی را در زمینه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، رستوران و کافی‌شاپ ارائه می‌دهد. این مرکز در خیابان فردوسی، میدان پردیس ساخته شده است.

مرکز خرید سارینا کیش

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش است که در جاده جهان قرار گرفته است. این مرکز خرید ۲ طبقه  دارد و با بیش از ۲۰۰ فروشگاه میزبان توریست‌های محترم است. از همین رو بهتر است که سری به این بازار خرید ساحلی بزنید و خریدهای خود را انجام دهید.

مرکز خرید مرجان

مراکز خرید با قیمت مناسب

اگر دوست دارید که خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای را در کیش تجربه کنید، بهتر است که بازارهایی که در ادامه گفته می‌شود سری بزنید.

بازار مروارید کیش

بازار مروارید یکی از قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین مراکز خرید کیش است. این بازار در خیابان سنایی واقع شده و بیش از 200 مغازه دارد. در بازار مروارید می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و سوغاتی را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. برای رسیدن به این مرکز می‌توانید به خیابان سنایی، روبه‌روی هتل شایگان مراجعه کنید.

بازار مروارید کیش
 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید این جزیره، در خیابان سنایی، نزدیک به بلوار فردوسی قرار دارد. این بازار دو طبقه با مساحت 26500 متر مربع، دارای 340 غرفه تجاری است که انواع کالاهای متنوعی از جمله پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، زیورآلات، سوغاتی و ... را به فروش می‌رسانند. بازار ونوس با قیمت‌های مناسب و مناسب برای خرید سوغاتی و خرید ارزان پیشنهاد مناسبی برای گردشگران است.

بازار ونوس کیش

بازار صدف کیش

بازار صدف کیش یک مرکز خرید دو طبقه در شهرک صدف این جزیره است که در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده است. این مرکز خرید دارای ۶۶ مغازه است که انواع کالاهای مورد نیاز ساکنان و گردشگران کیش را عرضه می‌کنند. از جمله این کالاها می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی و مواد غذایی اشاره کرد. بازار صدف کیش در آدرس شهرک صدف، خیابان اورامان واقع شده است.

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید این جزیره است که در سال ۱۳۶۹ تاسیس شد. این بازار با ۵۲ غرفه فروش کالا، یکی از مراکز خرید ارزان قیمت کیش محسوب می‌شود و محصولاتی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و سوغاتی در آن عرضه می‌شود. بازار مریم در خیابان جهانگردی، جنب پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

بازار پانیذ کیش 

بازار پانیذ کیش یک مرکز خرید دو طبقه در شهرک پردیس کیش است. این بازار در کنار مرکز تجاری کیش قرار دارد و دارای ۱۸۰ فروشگاه است که انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و... را به فروش می‌رسانند. قیمت اجناس در این بازار نسبت به سایر مراکز خرید کیش مناسب‌تر است. این مرکز خرید در شهرک پردیس، بلوار ساحل، کنارگذر ساحل، کنارگذر فردوسی قرار دارد.

بازار پانیذ کیش 

سخن پایانی

اگر شما سفری به جزیره کیش داشته باشید متوجه خواهید شد که تعداد زیادی از مراکز خرید در آن وجود دارد. به‌همین علت شناخته دقیق این مراکز به شما کمک می‌کند تا خرید‌های خود را به صورت باکیفیت و با قیمت مناسب انجام دهید. اکنون که شما با این مراکز خرید آشنا شدید، بهتر است که با رزرو هتل در کیش مقدمات سفر خود را بچینید. امیدواریم که در سفر خود به کیش بهترین‌ها برای شما اتفاق بیفتد و یک تجربه رویایی و شیرین را پشت سر بگذارید.

اشتراک گذاری:
0
0

دیدگاه ها و پرسش ها