3 سال پیش
328

رزرو هتل در مشهد؛ تجربه یک سفرعالی

رزرو هتل در مشهد؛ تجربه یک سفرعالی

رزرو هتل در مشهد یکی از دغدغه های اصلی پیش از سفر است. می‌توان با انتخاب یک هتل مناسب این مشکل را بر طرف کرد. شهر مشهد به دلیل این که پایتخت معنوی ایران به حساب می‌آید، نه تنها مقصد مسافران داخلی است بلکه بسیاری از گردشگران خارجی هم مشتاق سفر به این شهر دیدنی هستند. اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید در این مقاله سعی کرده‌ایم تا با شناخت بیشتر ازهتل‌های لوکس برای رزرو هتل درمشهد اقدام  کنید. با سپهرسیر همراه شوید. 

رزرو هتل در مشهد؛ تجربه یک سفر عالی

شهر مشهد به دلیل برخورداری از جاذبه‌های گردشگری فراوان، از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران به شمار می‌رود که هر ساله  مسافران بسیار زیادی را از اقصی نقاط ایران میزبانی می‌کند. ازجمله این جاذبه‌ها می‌توان به پارک‌های مهم مشهد مثل پارک کوهسنگی، پارک ملت و پارک قدیمی و نوستالژی وکیل‌آباد اشاره کرد.

رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

اگر بخواهیم مشهد را از بعد مراکزخرید بررسی کنیم باید بگوییم که این شهر مراکز تجاری بزرگ ومتنوعی از جمله پروما، الماس شرق، مجتمع تجاری پاژ، بازار اطلس و مجتمع ویلاژتوریست را در خود جای داده که بطور مفصل به آن‌ها خواهیم پرداخت.

همچنین وجود مکان‌های تاریخی مانند آرامگاه نادرشاه، آرامگاه فردوسی، خانه‌ها و عمارت‌های تاریخی به اهمیت این شهر می‌افزاید. وجودچنین جاذبه‌هایی سبب شده تا مشهد در تمام فصول سال مورد توجه زائران و گردشگران قرار گیرد و به همین دلیل اقامت در هتل‌ها و اسکان زائران از موارد قابل توجه در شهر مشهد است. علاوه بر این شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه مطهر امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع)، پایتخت معنوی ایران نامیده می‌شود و افراد زیادی از بین مسلمانان شیعه مذهبِ جهان مشتاق سفر به این شهر مقدس هستند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های مشهد آشنا کنیم به طوری که با رزرو 100% آنلاین هتل در مشهد از سایت سپهرسیر، بتوانید اقامت خوبی را در این شهر تجربه کنید. 

در ادامه فهرستی از بهترین هتل‌های مشهد به همراه آدرس برایتان آماده کرده‌ایم تا با مطالعه آن قبل از سفر بتوانید برنامه‌ریزی بهتری داشته و اقامت بیاد ماندنی‌تری را در مشهد تجربه کنید. 

رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد
فهرستی از بهترین هتل‌های 5 ستاره در مشهد و معرفی آن‌ها

هتل‌های مشهد دارای تنوع بسیاری بالایی است. قیمت این هتل‌ها طبیعتا بسته به ویژگی و امکانات تفریحی و رفاهی و رزرو هتل در فصول مختلف سال متغیراست.

در ادامه به معرفی هتل‌های مشهد، آدرس هتل‌های مشهد و امکانات و خدمات هتل‌های 5ستاره درشهر مشهد می‌پردازیم.

1-    هتل درویشی مشهد

2-    هتل مدینة الرضا

3-    هتل بین‌المللی قصر طلایی

4-    هتل هما 1 و 2 مشهد

5-    هتل سی نور مشهد

6-     هتل الماس 2 مشهد

7-    هتل بزرگ پارک حیات مشهد

8-    هتل پردیسان مشهد

9-    هتل پارس مشهد

10-     هتل پارسیس مشهد

11-     هتل بین المللی قصر مشهد

12-     هتل کوثر ناب مشهد

 

رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

شکوه مهمان‌نوازی ایرانی در هتل مجلل درویشی

از میدان بسیج مشهد به سمت خیابان امام رضا که مشرف به حرم امام مهربانی‌ها است، حال و هوای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها عوض می‌شود. گویی این قسمت از شهر با همه جای آن تفاوت دارد. همه به صورت تمام وقت در حال خدمت رسانی به زائرین حرم آقا هستند. در این خیابان هتل‌ها و مهمانپذیرهای زیادی به چشم میخورد در اواسط خیابان و در حاشیه خیابان اصلی، ساختمان شیشه‌ای بلندی را می‌بینید که در میان بقیه هتل‌ها خودنمایی می‌کند. می‌توان گفت تقریبا کمتر کسی متوجه حضور این ساختمان نمی‌شود. گویا می‌خواهد فخرِ میزبانی از مهمانان آقایش را بفروشد. خب باید هم چنین باشد. این جا هتل مجلل درویشی مشهد است. 

هتل درویشی ازجمله بزرگ ترین و لوکس ترین هتل های پنج ستاره مشهد در خیابان امام رضا (ع) است.  ساختمان هتل 25 طبقه دارد و دارای 223 اتاق است. اتاق‌های هتل با سبک معماری منحصر به فرد خود و امکانات فوق‌العاده توانسته‌اند اقامتی بیاد ماندنی را برای زائران امام هشتم رقم  بزنند. 

این هتل دارای فضاهایی سبز سرپوشیده و غیر سرپوشیده در غالب روف‌گاردن با طراحی  بسیار زیبا و مدرن است. ساختمان هتل یکی از بلندترین ساختمان‌های اقامتی مشهد به شمار می‌رود و بزرگ‌ترین هتل آتریوم شرق کشور با سطح شیشه‌ای است. 

از ویژگی‌های هتل درویشی مشهد می‌توان به وجود چندین رستوران با منوی غذایی متنوع شامل غذاهای ایرانی و بین‌المللی، یک مجموعه آبی کاملا مجهز همراه با ماساژ و اسپا و کافی‌شاپ‌هایی با فضاهای زیبا و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه اشاره کرد.

هتل درویشی با امکانات و تسهیلاتی که در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد ازجمله ترانسفر رایگان، مجموعه آبی، کافی‌شاپ و ده‌ها تسهیلات دیگر  موفق شده بیشترین رضایتمندی میهمانان را در شهر مشهد از آن خود کند. 

هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا 24 و 26 قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی هتل به آدرس:  darvishihotel.com مراجعه کنید. 


رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

در جوار حرم امام مهربانی‌ها با اقامت در هتل مدینة الرضا

هتل مدینه الرضا با فاصله 150 متری از حرم جزو نزدیک‌ترین هتل‌های 5 ستاره به حرم امام رضا (ع) است. این هتل در 18 طبقه ساخته شده و 288 اتاق دارد. اتاق‌های طبقات بالایی مشرف به حرم و بارگاه منور رضوی هستند. 

ساخت و بهره‌برداری هتل مدینة الرضا در سال 1392 صورت گرفته  و با فاصله کمی می‌توان گفت جزو هتل‌های تازه تاسیس و مدرن مشهد است. اگر بخواهیم اتاق‌های هتل را جهت آشنایی مهمانان این هتل، فقط نام ببریم، باید بگوییم که انواع اتاق کانکت، اتاق عروس، اتاق ویژه معلولین و جانبازان، سوئیت‌ها و مجموعه اتاق‌های عمومی و آپارتمان‌ها است.  

به کارگیری رنگ‌های گرم و طراحی‌های زیبا از ویژگی‌های اتاق‌های این هتل است. این هتل دارای 400 اتاق با امکانات رفاهی کامل است. 

در بخش امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل مدینة الرضا، قسمت‌های متنوعی از جمله سالن‌های پذیرایی، بازارچه، کتابخانه، مجموعه آبی، کافی‌شاپ، رستوران گردون و رستوران سنتی در نظر گرفته شده است.

در این هتل برای برگزاری جلسات، سخنرانی‌ها و همایش‌ها در سالن‌های کنفرانسی به صورت کاملا مجهز انجام می‌شود. همچنین سالن کنفرانس اصلی هتل در طبقه +1 با پیشرفته‌ترین امکانات صوتی و تصویری از قبیل سیستم صوتی با قابلیت ترجمه برای پذیرایی از مهمانان تجاری و دانشگاهی آماده است. 

آمفی تئاتر هتل با گنجایش 260 نفر در طبقه همکف از جمله مجهزترین سالن‌های همایش در این هتل است و آمادگی برگزاری جشن ها و مراسمات را دارد. 

هتل مدینة الرضا مشهد درخیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی هتل مدینة الرضا به آدرس:  madinahalreza.com  مراجعه کنید. 


رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

قصری باشکوه در جوار حرم نور

هتل پنج ستاره قصر طلایی در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است این هتل در 20 طبقه و 357 باب اتاق به دلیل معماری زیبا و اشراف به حرم در بین مسافران و گردشگران از محبوبیت بالایی برخودار است.

فاصله هتل تا حرم 2 کیلومتر است و تقریبا 13 دقیقه پیاده‌روی تا این مکان مقدس را خواهید داشت.

با اقامت در هتل قصر طلایی لحظات و سفری به یادماندنی برای شما رقم خواهد خورد. با توجه به امکانات و خدماتی که در هتل موجود هست، مطمئنا مهمانان زمانی جهت گشت و گذار و بازدید از هتل در نظر می‌گیرند.

اگر بخواهیم در مورد ساختمان هتل بیشتر توضیح دهیم، باید بگوییم که این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع، رستوران‌ا، کافی‌شاپ‌ها، مجموعه‌های تفریحی، سالن مجالس و همایش‌ها و خدماتی از قبیل آتلیه عکاسی و خدمات زیبایی و آرایشی است. 

در ادامه مختصرا توضیحاتی جهت آشنایی با هتل و اقامت در آن را خواهیم داشت:

ازمهمترین اتاق‌های هتل بین‌المللی قصرطلایی می‌توان به دابل پانوراما، سوئیت قاجاری، پرنسس رویال و سوئیت پرزیدنت اشاره کرد.

بهتر است بدانید اگر چشم‌انداز رو به حرم می‌خواهید؛ اقامت در اتاق‌های پانوراما گزینه مناسبی برای شما است.

اگر عروس و داماد هستید و اتاق رو به بارگاه حضرت رضا (ع) مد نظرتان است، اتاق پرنسس رویال انتخاب مناسبی جهت اقامت شما خواهد بود. 

اگر اقامت در اتاق‌های سنتی مد نظر شما است، سوئیت‌های قاجاری مناسب شما خواهد بود، چرا که با چیدمان و طراحی منحصر به فرد خود کاملا شمارا در فضای تاریخی قرار می‌دهد.

اگر تمایل به اقامت در سوئیت‌های شیک و لاکچری امروزی را دارید، اقامت در سوئیت پرزیدنت پیشنهاد ما به شماست.

لازم به ذکر است تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های مذکور علاوه بر امکانات عمومی و کلی از امکانات ویژه از قبیل جکوزی، صبحانه بوفه، آی پی تی وی، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، ترانسفر رفت و برگشت رایگان به حرم و کامپیوتر  برخوردار می‌باشد.

تا این مرحله اتاق‌های هتل را مختصرا جهت آشنایی شما برای رزرو معرفی کردیم. به سراغ رستوران‌های هتل قصر طلایی می‌رویم.

رستوران ترنم در طبقه اول هتل قرار دارد و سرویس دهی به عموم در آن آزاد است. ضمنا این رستوران در روزهای تعطیل نیز دایر است. سرآشپز این رستوران با طبخ انواع غذاهای گوشتی، دریایی و کبابی قادر است هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. 

رستوران زوشا در طبقه دوم هتل واقع شده و با محیط آرام و دل‌انگیز خود فضای شیک و زیبایی پدید می‌آورد. جالب است بدانید غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود شامل  انوع منوهای مشهور پنج قاره جهان است.

رستوران سنتی ترمه: این رستوران همانطور که از نام آن پیداست به طبح غذاهای محلی و سنتی می‌پردازد. توجه داشته باشید که ساعات سرو غذا در رستوران‌های هتل بین‌المللی قصر از ساعت 12 الی 24 است. 

از جمله امکانات دیگر در هتل جهت اقامت راحت‌تر میهمانان این هتل می‌توان به سالن ورزشی، کافی‌شاپ‌های متنوع، کارواش، استخر، سونا، جکوزی، دوچرخه، ترانسفر بدرقه و استقبال، کتابخانه و پارکینگ اشاره کرد.

 هتل بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا، نرسیده به میدان بسیج قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی هتل بین المللی قصر طلایی به آدرس: ghasrtalaee.comمراجعه کنید. 

 

رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

گروه هتل‌های هما در مشهد

گروه هتل‌های هما، 2 هتل در شهر مشهد دارد. هتل هما 1 (هایت سابق) مشهد، از شناخته شده‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های 5 ستاره شهرمشهد است که 40 سال قدمت دارد. البته این هتل از نظر موقعیت مکانی مقداری از حرم مطهر دور است ولی امکانات بسیار خوبی را برای مسافران خود فراهم کرده است که به راحتی می‌توانند به زیارت حرم مطهر نیز مشرف شوند.

امکانات این هتل شامل انواع رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و چایخانه کلاسیک است. همچنین این هتل دارای سونا، جکوزی، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، مسیر مخصوص پیاده‌روی و دیگر خدمات رفاهی است. 

بخشی از تسهیلات هتل نیز به همراه اتاق به صورت رایگان ارائه می‌شود. این تسهیلات شامل بوفه صبحانه، اینترنت wi-fi، شارژ نسکافه، آب معدنی و چای، ترانسفر فرودگاهی و سرویس حرم مطهر است. 

هتل هما 2 مشهد هم از بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است. هتل هما 2 به دلیل داشتن اتاق‌هایی با متراژ بالا، بهترین گزینه برای مسافرت‌های خانوادگی است.

امکانات هتل هما  شماره 2 عبارت است از: استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، حمام  ترکی، رستوران و کافی‌شاپ، مراکز خرید داخل هتل، دسترسی به اینترنت، آرایشگاه مخصوص آقایان، پارک برای بازی کودکان و حمل و نقل رایگان به حرم مطهر. 

هتل هما 1 مشهد در  خیابان احمد آباد، نبش خیابان کلاهدوز و هتل هما 2 در چهارراه خیام، بلوار شاهد قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی گروه هتل های هما به آدرس: homahotels.com مراجعه کنید. 

 

رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

هتل سی‌نور مشهد

هتل سی‌نور مشهد، از هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد به شمار است. هتل سی‌نور در نزدیکی بازار رضا و در فاصله کمی نسبت به حرم مطهر واقع شده است. سوئیت‌ها و اتاق‌های شیک و آرام، امکانات تفریحی متنوع مانند مجموعه آبی و رستوران‌های فوق‌العاده از مزیت‌های این هتل است.

هتل سی‌نور مشهد در انتهای بازار رضا، نبش دانش شرقی قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی هتل سی نور به آدرس:  Sinoorhotel.com مراجعه کنید. 

 

رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 از گروه هتل‌های الماس مشهد دارای 216 اتاق (6 سوئیت پرزیدنت، 24 سوئیت امپریال، 15 اتاق یک خوابه، 4 سوئیت ماه عسل، 15 اتاق کانکت، 137 اتاق دبل به همراه لابی و لابی لانژ) می‌باشد. امکانات  رفاهی هتل‌الماس 2 مشهد شامل کافی‌شاپ، رستوران و تالار پذیرایی فیروزه، رستوران و تالار پانوراما در بام هتل و کافه رستوران روف گاردن است. 

هتل الماس 2 مشهد در خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا 20 قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی هتل الماس به آدرس almas2.hotelalmas.com مراجعه فرمایید. 


رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

هتل بزرگ پارک حیات مشهد

هتل بزرگ پارک حیات مشهد در سال 1375 احداث گردید. ساختمان هتل به دلیل قدمت بالا در سال 1394مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل پنج ستاره در 4 طبقه ساخته شده  و 330 اتاق دارد و از بزرگترین هتل‌های موجود در منطقه ییلاقی طرقبه است. 

اتاق‌های هتل از تمامی امکانات رفاهی برخوردار است. در فضای اطراف هتل مناظر کوهستانی و انواع پوشش گیاهی به چشم می‌خورد.

با اقامت در طبقات بالا چشم‌اندازی فوق‌العاده به منطقه ییلاقی و کوهستانی طرقبه خواهید داشت و اقامتی لذت بخش را تجربه خواهید کرد. 

اگر قصد اقامت در محیطی آرام و به دور از هیاهو در مشهد را دارید، هتل پارک حیات مشهد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

با اقامت در هتل بزرگ پارک حیات مشهد دسترسی به برخی مراکز خرید و تفریحی از جمله بازار بزرگ بعثت طرقبه، مجتمع ویلاژ توریست و منطقه تفریحی و ییلاقی طرقبه، بندگلستان و تفرجگاه‌های اطراف را خواهید داشت. 

از دیگر امکانات این هتل می‌توان سرویس دهی 24 ساعته آن به حرم مطهر را نام برد. این هتل در ابتدای جاده منطقه ییلاقی طرقبه قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی هتل بزرگ حیات طرقبه به آدرس hotelparkhayat.com مراجعه فرمایید. 


رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

پردیسان بهترین انتخاب برای گردشگران تجاری

هتل پردیسان به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود در یکی از خوش آب و هواترین مناطق مشهد واقع شده است. این مجموعه اقامتی توسط تیم یک کاملا حرفه‌ای اداره می‌شود و جزء معدود هتل‌هایی است که مرکز آموزش خدمات  هتلداری در آن مستقر شده است. 

موقعیت مکانی خاص این هتل آن را به  بهترین انتخاب برای میهمانانی تبدیل ساخته که به دنبال محیطی آرام و به دور از هرگونه ترافیک و آلودگی هستند.

هتل پردیسان از لحاظ موقعیت مکانی تا  نمایشگاه بین‌المللی مشهد فاصله نزدیکی دارد و  به دلیل  نزدیکی به دانشگاه‌ها، اکثر میهمانان آن در زمره اساتید دانشگاه، اعضاء  هیئت علمی و دانشجویان هستند.

فضای هتل بهترین مکان برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات است. رستوران‌های موجود در این هتل (رستوران سنتی پردیسان، رستوران رز، رستوران جشن ضیافت و کافی‌شاپ پردیسان) می‌باشد که با دکوراسیون زیبا و آرام بخش و منوی کامل اقامتی به یادماندنی را برای میهمانان فراهم می‌کند.

هتل پردیسان 162 اتاق در انواع مختلف امپریال، رویال، کانکت، سوئیت دوبلکس، دبل و سینگل با دکوراسیون زیبا، به روز و مدرن دارد. 

هتل پردیسان با برخورداری از رستوران‌های متعدد، کافی‌شاپ‌ها، فست فود و سفره‌خانه‌های سنتی با منوهای متنوع شامل غذاهای داخلی و خارجی فضای به یاد ماندنی‌ای را برای مهمانان و مسافران خود فراهم کرده است.

علاوه بر این وجود سالن‌های همایش، سمینار و آمفی تئاتر مجلل با دکوراسیون  متفاوت و مدرن  و مجهز به سیستم‌های صوتی و تصویری در جهت برگزاری همایش‌های پزشکی، بازرگانی و دانشگاهی  برای مهمانان داخلی و خارجی این هتل را به یک گزینه عالی برای اقامت در مشهد تبدیل می‌سازد.  

هتل پردیسان مشهد در  بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی هتل پردیسان مشهد به آدرس: pardisanhotel.com مراجعه فرمایید. 


رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در مساحت 5 هکتاری در غرب مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است. ساخت این هتل از سال 1374 شروع و در سال 1378 به دلیل ارتباط دو واحد اقامتی و ساختمان مرکزی شامل پذیرش، رستوران، سالن‌های همایش، تالارهای مختلف، مجموعه ورزشی و ... طراحی و اجرا شد. در سال 1379 ساخت ساختمان مرکزی به اتمام رسید و از سال 1382 ساخت هتل شروع شد و تا سال 1384 به اتمام رسید.

امکانات این هتل شامل رستوران سنتی، کافی‌شاپ، مرکز خرید در داخل ساختمان مرکزی هتل، پارک مخصوص برای بازی کودکان و سایر امکاناتی است که در جهت رفاه مسافران و مهمانان ارائه می شود.

هتل پارس مشهد در بلوار وکیل‌آباد، چهارراه شهید صیاد شیرازی قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی گروه هتل های پارس به آدرس  pars-hotels.com مراجعه فرمایید. 

هتل پارسیس مشهد؛ مهمان نوازی به سبک پارسی

این هتل در شمار هتل‌های 5 ستاره نوساز مشهد قرار دارد. ساخت یک هتل 5 ستاره در محدوده‌ی مکانی موسوم به شارستان و با دسترسی بسیار نزدیک به حرم مطهر از ورودی خیابان نواب صفوی، یکی از مهمترین اقدامات مشهدی‌ها در ارائه خدمات مهمان‌نوازی است. 

هتل پارسیس که در سال 1395 احداث شده و تنها 500 متر تا حرم مطهر فاصله دارد. 

مجهز بودن به مراکز خرید و تهیه سوغات کار مهمانانِ پارسیس را راحت‌تر ساخته، گفته بودیم که در پارسیس مهمان‌نوازی به سبک پارسیان انجام می ‌ود؛ هر چه بخواهید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در دسترستان است. 

با وجود فاصله نزدیک به حرم مطهر، سرویس اختصاصی حرم برای مهمانِ پارسیس مهیا است تا دغدغه‌ای برای زیارت نداشته باشند. 

استقبال و بدرقه فرودگاهی هم به بهترین شکل ممکن در پارسیس صورت می‌گیرد. 

اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، سالن‌های آرایش و زیبایی ویژه بانوان و آقایان خوش سلیقه، کافی شاپ و چایخانه سنتی، مجموعه آبی مجهز به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی، و مجموعه سالن‌های کنفرانس، همایش، اتاق جلسات و آمفی‌تئاتر برای پذیرایی از همه انواع گردشگران مهیا است. 

پارسیس در بلوار شوشتری، معروف به شارستان، بلوار امیرالمومنین واقع شده است. 

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی هتل پارسیس به آدرس: hotelparsis.com مراجعه کنید. 


رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

مهمان‌نوازی سنت  مشهدی‌هاست. به خصوص اگر مهمان عزیزی از راه دوری برای زیارت ولی نعمتمان آمده باشد. هتل 5 ستاره کوثر ناب در محدوده بلوار وحدت، فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده و جزو هتل‌های بزرگ و نسبتا نوساز  و مدرن مشهد به شمار می‌رود.

در این هتل 174 اتاق و سوئیت بسیار بزرگ برای پذیرایی از مهمانانی فراهم است که سفرهای خانوادگی را ترجیح می دهند. 

انواع سوئیت‌های استودیو، سوپریور سوئیت‌های یکخوابه، سوئیت‌های دوخوابه، آپارتمان‌های رویال و حتی آپارتمان‌های امپریال فامیلی با چهار اتاق خواب مجزا و مجهز به امکانات عالی، برای پذیرایی از مهمانان مهیا است.  برای همین است که کوثر ناب محبوب سفرهای خانوادگی است. 

از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی آن اشاره کرد. می‌توانید همراه با خانواده و به وسیله خودرو شخصی‌تان به مشهد سفر کنید و کوثر ناب را برای اقامت برگزینید. 

از  مهمترین خدمات و امکانات  این هتل هم می‌توان از روم سرویس، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار، چای ساز و صندوق امانات در اتاق‌ها نام برد. 

هتل کوثر ناب در بلوار وحدت مشهد قرارد دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توایند با کارشناسان رزرو آنلاین هتل در سایت سپهرسیر تماس بگیرید.  

 

رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

هتل قصر مشهد؛ اقامتی شاهانه در جوار امام خوبی‌ها

هتل بین‌المللی قصر مشهد یکی از اولین هتل‌های  5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا (ع) است. اگرچه امروز هتل‌های متعددی با درجات کیفی بالا در خیابان‌های مشرف به حرم ساخته شده است اما سابقه خدمات مهمان‌نوازی در هتل بین‌المللی قصر بیش از همه این هتل‌ها است. اصلا یکی از دلایلی که مهمانان، هتل قصر را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند، نیروی انسانی آموزش دیده‌ی این هتل است که همیشه با لبخندی بر لب به پیشواز مهمانان می‌آیند. 

در این هتل انواع اتاق‌های کانکت، دوتخته و سه‌تخته، اتاق‌های دبل لاکچری و دبل پانوراما، سوئیت‌های هانی‌مون و اتاق‌های هخامنشی، قاجار و پرزیدنت، و سوئیت‌های پرنسس برای پذیرایی از مهمانان مهیا است. 

در هتل بین‌المللی قصر ذائقه شما بی‌پاسخ نمی‌ماند؛ منوی صبحانه این هتل به تنهایی تمام مواد غذایی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند، البته منظور ما این نیست که صبحانه را میل کنید و از وعده‌های دیگر غافل شوید؛ رستوران مرسده، رستوران قصر، رستوران سنتیِ رز و کافی‌شاپ ملودی برای پذیرایی از مهمانان قصر مهیای خدمت‌اند. 

در قصر برای تفریحات شما هم برنامه‌ریزی شده است؛ سالن بیلیارد و اسنوکر قصر در لابی الماس قرار دارد و می‌تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغت شما باشد. 

کافه‌بازی، سالن بازی‌های رایانه‌ای و شهربازی کودکان هم پیشنهاد خوبی برای استراحت شما در مشهد است. 

این هتل علاوه بر پذیرایی عالی از مهمانان خود برای علاقمندان به کار و تحصیل در حوزه خدمات مهمان‌نوازی و گردشگری هم برنامه‌هایی دارد. 

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای قصر امکان تحصیل و کسب دانش در رشته‌های آشپزی هتل، دوره‌های هتلداری، دوره‌های گردشگری و دوره‌های هتلداری را برای علاقمندان فراهم می‌سازد. 

هتل بین‌المللی قصر در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت رسمی این هتل به آدرس: hotelghasr.com مراجعه کنید. 


رزرو هتل در مشهد؛ رزرو هتل های 5 ستاره مشهد

کلام آخر

در این مقاله  تعدادی از هتل‌های 5 ستاره را برای شما معرفی و اطلاعاتی از این هتل‌ها را در اختیار تان قرار دادیم. با داشتن اطلاعات جامع می‌توانید هر هتلی را بر اساس معیارهای خود انتخاب کرده و رزرو هتل در مشهد را انجام دهید.

با رزرو هتل در مشهد دیگر نگرانی‌ای درباره محل اقامت در سفر خود نخواهید داشت و سفر خاطره‌انگیزی را در کنار خانواده خود تجربه خواهید کرد. 

ضمنا دو نکته مهم را همیشه در خاطر داشته باشید: 

ساعت تحویل اتاق (چک – این) در همه هتل های مشهد بعد از ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق (چک – اوت) در همه هتل های مشهد ساعت 12 می باشد. 

و دیگر اینکه برای رزرو آنلاین هتل در مشهد همیشه قوانین و مقررات مربوط به آن هتل را مطالعه کنید. 


سپهرسیر | بهترین مرجع رزرو آنلاین هتل در مشهد


اشتراک گذاری:
0
0

دیدگاه ها و پرسش ها