1 سال پیش
885

بلیط هواپیما ارزان | اقساطی | چارتری | سیستمی + راهنمای خرید پرواز ( ارزان ترین قیمت )

سپهرسیر

بلیط هواپیما

وبسایت سپهرسیر معتبرترین سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما، تور مسافرتی ، رزرو هتل و تور گروهی است که تمامی مسیرهای داخلی و خارجی را پوشش می دهد. این سامانه از سال 1389 فعالیت خود را در جهت تامین خدمات گردشگری و مسافرتی آغاز کرده است و در این مدت توانسته است پاسخگوی مسافران را در زمینه دریافت انواع بلیط، رزرو هتل و تور مسافرتی باشد. از طریق این سامانه می توانید بلیط هواپیما سیستمی و چارتر، بلیط قطار و تور مسافرتی خود را تنها با یک کلیک خریداری کنید میتوانید بلیط خود را به صورت آنلاین استرداد کنید و بدون نیاز به حضور در محیط فیزیکی آژانس هر آنچه نیاز دارید از وبسایت سپهرسیر سفارش دهید.

بلیط هواپیما داخلی اقساطی با سپهرسیر

با سپهرسیر جامع‌ ترین سیستم رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما داخلی را در تلفن همراه و سیستم های خانگی خود خواهید داشت. با امکان جستجوی آنلاین پرواز در تمامی مسیرها و پرداخت هزینه بلیط هواپیما با استفاده از گوشی وسیستم خانگی، می‌توانید خرید بلیط هواپیما داخلی را از طریق سایت بلیط هواپیما سپهرسیر آسان‌تر از همیشه انجام دهید. همچنین برای خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی در سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما سپهرسیر با دسترسی به تمامی ایرلاین های داخلی، انتخابی گسترده‌ برای خرید بلیط داخلی ارزان خواهید داشت. سامانه فروش آنلاین بلیط داخلی سپهرسیر برای تمامی شهرهای ایران که امکانات فرودگاهی دارند فعال است و بدین ترتیب می‌توانید بلیط داخلی هواپیما را از معتبرترین سایت خرید بلیط هواپیما به آسانی خریداری نمایید.

برخی مسیرهای پر رفت و آمد پروازی :

بلیط هواپیما مشهد تهران    بلیط هواپیما مشهد کیش     بلیط هواپیما مشهد شیراز     بلیط هواپیما مشهد چابهار   

 بلیط هواپیما مشهد تبریز     بلیط هواپیما مشهد کرمانشاه    بلیط هواپیما مشهد رشت    بلیط هواپیما مشهد اهواز   

 بلیط هواپیما تهران مشهد      بلیط هواپیما مشهد زاهدان   بلیط هواپیما تهران کیش     بلیط هواپیما تهران قشم    

بلیط هواپیما خارجی اقساطی از سپهرسیر

برای خرید بلیط هواپیما خارجی به صورت آنلاین، میبایست سامانه شما مجهز به کلیه وب سرویس های ایرلاین های خارجی باشد. با خرید بلیط خارجی از سپهرسیر از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد. اولین و مهم ترین مزیت سامانه آنلاین پرواز خارجی سپهرسیر مشاهده قیمت ها تا 30 روز آینده و رزرو آنلاین بدون نیاز به پرداخت ارضی است. از طرف دیگر با استفاده از سیستم آنلاین سپهرسیر به طیف گسترده‌ای از ایرلاین‌های معتبر سراسر جهان دسترسی خواهید داشت، از این رو گزینه بیشتری برای خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی در اختیار شما خواهد بود. در سپهرسیر با دسترسی به بیش از 900 ایرلاین در سراسر جهان و فروش بی واسطه بلیط هواپیما، امکان خرید بلیط ارزان خارجی به آسانی مقدور است. برای خرید بلیط پرواز خارجی در سامانه سپهرسیر تنها 3 کلیک تا خرید بلیط خارجی فاصله دارید.

خرید بلیط هواپیما سیستمی از سپهرسیر

در وبسایت سپهرسیر امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت سیستمی برای تمامی پروازهای داخلی و خارجی امکانپذیر است. اگر برنامه سفر مشخصی دارید بلیط سیستمی هواپیما را می‌توانید قیمت های بلیط هواپیما سیستمی را تا هفته های بعد در سیستم سپهرسیر مشاهده فرمایید و بلیط خود را قبل از سفر به صورت آنلاین با بهترین قیمت رزرو نمایید.

 

خرید بلیط هواپیما چارتری ارزن از سپهرسیر

هنگام رزرو پرواز اگر به دنبال بلیط ارزان قیمت هستید، بلیط چارتر هواپیما گزینه مناسبی جهت سفر است. در سپهرسیر این امکان فراهم شده که بلیط چارتر هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی در کنار بلیط‌ سیستمی پرواز قابل مشاهده و رزرو است ، تاکاربران انتخاب گسترده‌تری برای خرید آنلاین بلیط هواپیما داشته باشند.

خرید بلیط هواپیما ارزان از سپهرسیر

میتوانید به سپهرسیر با بیش از 12 سال سابقه در زمینه خرید بلیط هواپیما به عنوان همسفر خود اعتماد کنید. همچنین لیستی از تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی معتبر را در وبسایت ما مشاهده کنید و قیمت بلیط هواپیما را در تقویم ارائه شده در سایت تا ماه آینده مشاهده فرمایید، وبسایت سپهرسیر با ارائه قیمت های رقابتی و بی واسطه به کاربران خود، همواره پیشتاز فروش ارزانترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی بوده است. و توانسته به ارزانترین سایت خرید بلیط هواپیما در بین خریداران بلیط آنلاین هواپیما تبدیل شده است.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری با تخفیف از سپهرسیر

بلیط هوپیما لحظه آخری یکی از پر طرفدارترین خدمات ما در سپهرسیر میباشد . اگر با تکنیک های خرید بلیط هواپیما لحظه آخری آشنایی داشته باشید میدانید که کدام بازه زمانی پرواز (ایام پیک سفر، تعطیلات و ایام کم سفر سال) و… وضعیت تعداد صندلی‌های خالی هواپیما به چه صورت است و شناخت این تکنیک سفر بهترین گزینه‌برای خرید بلیط هواپیمای ارزان و لحظه آخری است.در واقع بلیط لحظه آخری نوعی بلیط چارتر است که با نزدیک شدن به زمان پرواز معنا پیدا میکند و این چارتر کننده است که با توجه به لود مسافر در پرواز تصمیم به فروش تعداد صندلی های باقیمانده در پرواز به صورت لحظه آخری میکند .برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از وبسایت سپهرسیر کافی است که جستجوی پرواز خود را انجام دهید و پس از مشاهده برچسب لحظه آخری در سایت اقدم به رزرو پرواز با ارزان ترین قیمت کنید.

سرویس‌های خرید بلیط هواپیما از سپهرسیر

هنگامی که شما بلیط هواپیما را از سامانه سپهرسیر خریداری میکنید شماره شما به عنوان کاربر در crm  مجموعه ذخیره میشود و پیشنهادات ویژه و آفرهای پروازی در تاریخ های پیک در مسیرهای پر رفت وآمد برای شما ارسال میشود.

همچنین آفرهای ویژه به مناسبت سالروز تولدتان بهمراه کد تخفیف با نام خودتان به همراه لینک خرید بلیط هوپیما از سایت برای شما ارسال میشود.

مشاهده تقویم قیمتی تا 30 روز آینده در سایت سپهرسیر

هنگامی که از اپلیکشن سپهرسیر اقدام به خرید بلیط هواپیما برای اولین بار میکنید تخفیف ویژه پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی را به صورت اعتبار در خرید بعدی دریافت خواهید کرد و در کاربری شما ثبت خواهد ماند.

از دیگر سرویس های ویژه خرید بلیط هواپیما در سپهرسیر میتوان به مشاهده وبسایت ما در موتورهای معتبر جستجوی پروازی از جمله سایت خرید بلیط هواپیما سپهرسیر اشاره کرد .

مزایای خرید بلیط هواپیما از سپهرسیر

  • خرید ارزان بلیط هواپیما کلیه مقاصد داخلی ، تهران ، مشهد ، کیش ، قشم ، چابهار و...
  • امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما خارجی کلیه شرکت های معتبر به مقاصد ترکیه ، دبی ، استانبول ، تایلند ، فرانسه و... ، 
  •  امکان رزرو اینترنتی بلیط هواپیما با تنوع بیش از 900 ایرلاین از جمله هواپیمایی ماهان، ایران ایر، معراج، تابان، ترکیش ایرلاین، اطلس جت، الامارات، هواپیمایی الاتحاد، قطر ایرویز، ایرفرانس، کی ال ام و دیگر ایرلاین های مورد نظر شما
  •  امکان خرید پکیج خدمات از جمله خرید بلیط هواپیما داخلی ، خرید تور ، خرید گشت ، ترانسفر و سایر خدمات گردشگری
  • امکان انتخاب فرودگاه مورد نظر در مقصد
  •  مشاهده مدت زمان سفر شما تا مقصد از سایت 
  •  انتخاب کلاس پروازی ( اکونومی، بیزینس و یا فرست کلاس)
  •  تعیین تعداد توقف در طول مسیر پرواز های داخلی و خرجی هنگام مسافرت با هواپیما
  •  مشاهده لیست بروز پرواز ها در هر لحظه زمانی از شبانه روز از سایت
  •  امکان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، بلیط پرواز چارتر و پرواز سیستمی
  •  امکان استفاده از خدمات پشتیبانی سپهرسیر پس از خرید بلیط هواپیما حتی در روزهای تعطیل
  •  امکان استفاده از فیلتر برای مشاهده قیمت پروازها از ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تا گران ترین آن

استرداد بلیط هواپیما از سپهرسیر


 از طریق سامانه سپهرسیر به راحتی میتوانید بلیط خود را در هر ساعتی از شبانه روز بدون مراجعه حضوری به فرودگاه یا دفاتر هواپیمایی استرداد فرمایید.

دلایل زیادی وجود دارد که نتوانید از بلیط خود استفاده کنید از جمله تاخیر بیش از 2 ساعت هواپیما ، کنسلی به دلیل شرایط جوی نا مناسب ، تغییر ساعت پروازی ، نرسیدن به پرواز و یا تغییر در برنامه سفر و….

که در نهایت منجر به صرف نظر شما از پرواز میشود. جهت ثبت درخواست کنسلی باید از چه طریق اقدام کرد؟

وارد سایت sepehrseir.com شوید و از منوی بالا سمت چپ بر روی ورود به پنل کلیک فرمایید .در پنل کاربری خود بر روی لینک مشاهده جزئییات و قوانین جریمه استرداد را مطالعه فرمایید. وسپس اقدام به ثبت درخواست خود کنید.

پشتیبانان سایت در مدت زمان کوتاهی وضعیت درخواست شما را بررسی خواهند کرد. درصورتیکه بلیط شما سیستمی باشد اینکار به سادگی امکانپذیر است و اگر چارتری باشد ابتدا درخواست خود را ثبت و سپس منتظر پیام سیستم جهت مشخص شدن درصد کنسلی باشید ( لازم به ذکر است پروازهای چارتری در بیشتر موارد درخواست کنسلی ندارند)

 

پشتیبانی 24 ساعته پرواز سپهر
 

 

 

اشتراک گذاری:
0
0

دیدگاه ها و پرسش ها